"Fighting the Demons"

Skrev en låt idag.

"Fighting the Demons"

Texten är kirrad & nu ska musiken arras. Sing/Song writer style. Ballad. (Som vanligt när jag skriver musik;) Enklast att få ut känslor & tankar i just ballader. Men sen är jag verkligen en sucker för ballader i största allmänhet.

Fick ett mail tidigare idag som gav mig inspirationen till låttexten. Ett mail som gjorde mig explosionsfärdig, en våg av känslor svämmade över mig. Ett mail jag inte svarat på pga att jag inte vet vad jag ska skriva. Så många frågor, så lite svar....

E kom & muntrade upp mig här på kvällskvisten med pizza & goda skratt. Väldigt välbehövligt:) Nu har jag lagt mig i sängen, nyduschad med en doft av vanilj/kokos som ligger som en aoura runt mig. Ixxi ligger & snarkar/kurrar på min arm & Aakeescha ligger & sover långt bort i drömmarnas värld på mitt lår. Damn, i love My girlz.<3

Snart upp & jobba, så dax för sömn.

Hell.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0