"Cry My eyes out..."

I Really Really just Wanna cry. Cry cry cry until there's nothing left.

Känslan av att blivit berörd både psykiskt & fysiskt av den människa du älskar högst i hela världen & för så om bara för en sekund låtsas som ni aldrig varit i från varandra.... Fast sen i nästan samma sekund inse att verkligheten är en annan... Så mycket man ville säga, men samtidigt munhäfta. Kämpade med att hålla masken, försökte hålla min smärta & mina tårar inombords. Masken höll någorlunda, framtill jag stängde dörren hemma. Masken krakelerade, tårarna sprutade.. Dom väller fortsatt upp i mina ögon när jag skriver detta inlägg....Det gör Djävulskt ont.

Maybe it's True. There is only One True Love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0