"Whore"


Tänker ta upp ett tabubelagt ämne.
Jag vill prata om Horeri.

Hora. Prostituerad. White Trash. Lowlife.
Kärt barn har många namn.

Jag vill höra eran ståndpunkt och synpunkter med tillhörande argument om just Prostitution. Vad tycker ni? Är det fel att "hora"? Är det fel att knulla sig till pengar till sitt leverne?Är det fel att använda den kropp vi föddes med i utbyte av stash?Är det fel att välja med sin alldeles egna fria vilja, hur mycket en blow job skulle kosta? Eller ett brutalt anal ligg?Är det fel att VILJA vara prostituerad?

Torskarna betalar.
Det är fina pengar att tjäna.

Men är det värt det i slutändan?

Om någon av er mina kära läsare har erfarenhet på detta område, så skulle jag vara ideel öra att höra eran historia. Skicka då till min privata mail [email protected].

Nu tänker jag lägga mig och fortsätta mina nattliga grubblerier.

Rock on. With your socks off.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0