"Trying to Stay Alive"

Svårt att hela jävla tiden kämpa att få må bra. Kämpa med näbbar & klor. Hitta orken till att kämpa. För det tar energi, jag lovar er fy fan vad det tar av en som människa. Vad är det för mening att kämpa när du aldrig får vara lycklig?

Senaste 4-5 dagarna har legat i sängen i influensan & vältrat mig i ångest attacker. Jag vill för helvete bara vara lycklig & kunna slappna av, är det för mycket begärt?!

I morgon ska jag ta tag i massa jävla grejer & efter i morgon får vi se hurvida saker kommer te sig. Jag vill säga att detta är mitt sista försök & går inte detta, så vill jag säga -"Vi ses i Njanjialia"... Hur "stark" man är som människa spelar i slut ändan fan ingen roll, orkar du inte mer så gör du inte det. Alla människor har sin gräns av vad man klarar av. Fast jag ger inte upp.

Även hur jävla mycket livet motarbetar mig kommer jag aldrig ge mig av självförvållat. Jag vet det finns mycket att leva för.

Det måste gå. Det måste lösa sig.
Jag måste bestämma mig vad jag vill göra, var jag vill ta vägen, var jag vill bo, vad jag vill jobba med, vad jag vill göra härnäst för att ordna upp den här jävla röran..

Snälla, ge mig energi, snälla ge mig ork att fortsätta, snälla ge mig styrka att klara mig igenom mörkret som omfamnar mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0