"The Hero Of The Day"

Vardagshjältar,det finns.
 
Mr Pink är precis en sådan för mig idag och jag är honom evigt tacksam.
Bilen har blivit återfunnen, djupt inne i skogarna i Bohuslän, nära norska gränsen/Svinesund. Alla högtalare & slutsteg/baslåda är stulna & idioterna har kört sönder underredet på bilen... Mer huvudvärk & mer huvudvärk för mig...
 
Ang Mr Pink;
 
Han gör mig glad & jag är jävligt glad att han har kommit in i mitt liv, han får mig att skratta och gör mig glad. När jag skrattar med honom så blir jag varm i kroppen på ett helt fantastiskt ärligt sätt. Länge sen. Vi har fått ett speciellt band på jävligt kort tid, han är den jag hasplar ur mig allt för, och vice versa. Han förstår mig på ett sätt som ingen annan gör, och jag vet att det är ömsesidigt. Han är den där speciella människan som jag inte trodde fanns. En ärlig och genuin vän, med hjärtat på det rätta stället och en god lyssnare... Sen att vi är vänner med förmåner & att han är så snygg som fan(!) är ju bara ett plus;)
 
Just saying.
 
Nu står gitarr spel som en punkt på dagens  "To Do List".
 
Vill sjunga lungorna ur mig och jag vill skapa musik.
 
Förhoppningen är att Nödtveit kommer förbi och lirar några toner med mig.
 
I Need It.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0