"Sleeping the day away..."

Vaknade vid 08 tiden första gången idag.. Vaknade ensam, i ett kallt jävla sovrum och katterna som hade tupp juck delux & jag tittade ut och möttes av ett fruktansvärt grått och tråkigt väder... Så jag kröp ner under täcket igen, somnade om, vaknade, somnade om och vaknade... Att man drömmer fina saker gör det inte lättare att vakna upp till det grå arbetslösa vardagen med massa problem... 12.30 gick jag upp, slängt i mig lite yougurt/flingor & riskakor/Kreatin...

Jag ska börja dagen med att gå in i duschen & göra det jag skulle gjort inatt & sen plocka undan lite här hemma... Sen sätta mig & installera ett annat inpspelningsprogram, vid namn "Reaper", eftersom jag inte fått Pro Tools till att fungera.. Skickat iväg mail som var tvunget till att göras..

Tråkig jävla dag kommer det bli idag... Urk...

Duschen here i come.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0