"Pain is for fuckers?!"

Sitter med färgning i pallet. Det här missionet är fan inte det lättaste, då jag är van att bara häva i svarta färgen, kladda runt lite och vips så är det färdigt... Nu har jag den rakade sidan att ta hänsyn till och det innebär att jag ska försöka ha ögon i nacken och pensla på färgen så exakt det går längs den blekta sidan... Gahh.. Tog vartfall den svarta färgen först, och sen efter jag sköljt ur den ska jag ha i blekningen. Så har det kommit svart där det inte ska så kommer det blekas bort på en gång=) Blir nog bra det här.

Ska till Uddevalla på 30-års fest till helgen, ska blir kul som fan. Saknar UA polarna! Åker nog ner redan på fredagen, ska se vad gänget har för planer! Hade vart gött att få lite quality time med ett par av dom vart fall! Will see will see. NecroCurse ska lira på festen som kommer hållas i en jaktstuga ute på obygden så det kommer bli jävligt färt. Behöver lite action. Så detta behöver jag=)

Well well.

Träningsvärk i hela kroppen, fast på ett bra sätt tror jag, haha! Tränade ett Easyline pass idag, ett 20 minuters pass som är sjukt intensivt, ingen vila, ingen ro, bara kötta runt på de olika stationerna med olika träningsmaskiner och sen mellan dom så står man och joggar i valfri takt på en step up bräda... Sen har jag fått för mig att man bränner mer om man tränar med tjocktröja, vartfall känns det som det med tanke på att du svettas fan så mycket mer:D Igår körde jag boxningspass i en timme och Cardio i 30 minuter. Därav träningsvärken. Så jag tog det lugnare idag och så kör jag hårdare i morgon!


Fan, när den här hårfärgningen är kirrad ska jag ta och lägga mig i sängen, tända massa ljus, kolla lite hederlig porr & yeah, tror ni kan gissa...

JAG SKA FAN DRA EN PULL OFF!

Tjoohooooooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0