"Nudeness Feat.Black Metal"

Sitter naken & nyduschad & lyssnar på Spotifys Black Metal Radio.

Mr Pink har återigen varit hos mig ikväll & förgyllt min dag/kväll... Jag älskar att prata med honom, jag älskar att vara med honom, jag älskar att våran relation börjat så jävla ärligt och rakt. No Bullshit lixom. Fan det känns bra. Känns för bra på något sätt... EN vänskap som denna är få förunnat.......

VI käkade mat, snackade skit & ja självfallet hamnade vi i säng med massa tända ljus & Black Metallen dundrandes genom väggen i takt med vårat sex... Riktigt sweet.

It´s the little things in life that makes me still Wanna Exist in this Shitty World we Unfortunaly was Forced to be Born In.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0