"Music Making"

Två låtar blev resultatet av kvällens Rep.

"I Wont Farewell" är nu färdig skriven och sticket är kirrat. Hade lite problem med det när jag satt och arbetade med låten för ett par veckor sen, men den är som sagt kirrad nu. Sen skrev jag en låttext för ett tag sen som heter "Please Let me Go" & ikväll har vi tonsatt den och det kommer bli en jävligt känslosam låt, med en jävla inlevelse! Bra men udda ackord, så det kommer bli fräckt i belive. Ena gitarren ska ha Capo på sjätte band och andra gitarren ska INTE ha det,blev en väldig fin klang och känsla i gitarrspelet när vi testade så...

Hungrig som fan.. Ätit dåligt idag, vart full rulle, mycket frisk luft, blev spontan hembjuden till R på kaffe,fikat med T nere vid hamnen, mötte upp Mr Pink (Som är samma person som Mr Q, så ni förstår att det finns även gränser för mig hur lössläppt det är okej att få vara:D), vi hängde några timmar och höll på med bilen & snackade massa, sen kom nyopererade L på besök & även T kom till soffhänget efter jobbet...

Jag är så tacksam att jag har vissa speciella vänner/ personer i mitt liv som förgyller min vardag. Ni vet vilka ni är<3
Without you guys i wouldn´t be alive.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0