"Motivation Is On like never before"

Jag lever på gymmet, andas gym,äter gym,pratar gym. & jag älskar det. Jag har kommit in i precis den fasen jag önskat ett tag nu. Kötta Satan fasen som jag kallar den. Jag har utökat cardion som jag gör varje dag, har ett schema för styrketräningen inkluderat vilodagar & födan är ändrad. Äter som en häst. Fast små portioner då jag blir mätt så fort, men ofta. Mer proteiner & betydligt med kolhydrater:) Cardion har jag börjat köra varje dag i minst 1 h, intervall träning, med varierande uppförsbackar & snabbhet, detta för att det är det bästa sättet att öka fettförbränningen! Sen i tillägg kör jag några instruktör pass i veckan!

Jag har träningen & tacka för så jävla mycket! Hade jag inte hittat träningen så hade jag rasat fatalt igen! All min fokus ligger just nu på träningen, jag begraver mig i träning för att slippa all smärta som existerar i mitt liv just nu & som varit i omgångar sen A lämnade mig...

Har införskaffat mig Proteinpulver jag tar direkt efter träning, Aminosyror som jag dricker under träning & Vitamin all incl. Som jag äter varje dag, bakprotein så jag kan göra Proteinpannkakor & annan föda & PWO som är prestationshöjande & ger energi!

Sen att jag fått en ny träningsmate i S skadar verkligen inte heller! Härligt när man ser att man kan motivera andra att göra en livsförändring! För det är så jävla värt all smärta, allt svett, alla tårar & allt blod, när man inser att resultaten börjar komma efter allt slit!

Att se den underbara transformationen i spegeln, när du ser musklernas linjer börjar framträda längs armar & ben, se röven börja framträda, se fettet runt midja, ansikte, armar försvinna..

Det handlar bara om att ha Viljan.
Motivationen.
& låta sig själv faila.

Men sen resa sig upp starkare än någonsin & tänka positiva tankar & ge dig själv cred för allt grymt du åstadkommit!

För det är fan inte lätt alla gånger.

Men vem fan har sagt att livet ska vara lätt?!

Livet är ungefär som en hemorojjd i röven, det kliar, det gör ont, det blöder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0