"Magic Exists"

2,5 mil cykling i intervall takt känns gött i benen! Älskar dagar på gymet när jag inte slutar överraska mig själv... Ni vet när den där känslan infinner sig att fy fan vad tråkigt, fy fan vad jobbigt, fy fan nu skiter jag i det här & drar hem.... Men i slutändan resulterar i att du är dränkt i svett & kämparglöden lyser med sin närvaro!Just Love it.

Tränade rygg/bröst idag. Väldigt tråkiga muskelgrupper får jag säga. Där någonstans tappade jag motivationen & jag tänkte bara sätta mig på cykeln för att... Ja, jag vette fan. Läsa skvallertidning?! Haha! Men hur som haver tändes någonting i mig, drog på mig luvan, satte i hörlurarna & dundrade igång Legion Of The Damned. Fokuserade på nuet, fokuserade på andningen, fokuserade på musiken & blundade... Där hamnade jag i trans emellanåt & jag slutade inte förrän jag var dränkt i svett & magen skrek efter mat. 2,5 mil senare, 1 h & 10 min & 1000 kcal fattigare.

Digg som fan.

Sen måste jag bara säga. Jag måste bara berätta. Jag kan inte låta bli.

I got fucked today.
Really On Time.
Was almost revirginized.
But Not Any more.

So, Magic does Really exist.

En helt vanlig tisdag....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0