"Last Call for some sleep"

Alright. Sista tappra försöket att lyckas somna är nu. Just i detta nuet när klockan nästan passerat 03.00, har jag gått på toan för sista gången, ätit en fetaostburgare,borstat håret, tagit några lugnande(Min puls är i högvarv), dragit för gardinerna, lagt täcket till rätta, dragit upp myspläden upp till hakan & tagit dagens (förhoppningsvis) sista snus....,

Kommer Darkness att Embraca mig?!

Har legat i sängen sen runt 23 tiden, visserligen med datorn ett bra tag, men trötthetskänslorna har inte kommit över mig, som dom brukar göra. Jag vet mycket väl varför jag har sömnsvårigheter just inatt, då jag vanligen inte har det.

Jag har senaste veckan börjat medicinera Concerta igen efter överdosen i Nov. Även de anti depressiva har jag börjat tagit igen, detta av den enkla anledningen att jag måste äta dessa tabletter för att hålla mig ovanför vattenytan i tunga tider. Jag vill så gärna klara mig utan att vara beroende av medz, men jag får helt enkelt bara acceptera att det är så här det kommer vara i flera år framöver...

Kanske resten av mitt Liv.

Hur som haver så glömde jag ta tabletterna när jag gick upp, så jag gjorde den inte helt så smarta manövern att ta skiten vid 18 tiden... Jag får skylla mig själv.

MEN. Jag ska upp tidigt för att hålla dagsrutinen i fas, kl 07.00 står klockan på ringning. Det ska diskas, städas, ätas frukost, städa kattlådan. Ta bilen & köra ut till E på Lökholmen för lite trevligt umgänge, lunch & massa mailade, telefonande & strukturera upp närmsta veckan. Dagens pepp träff helt enkelt:)

& då kan jag inte sova bort hela dagen!

Men döh, kan du inte bara slänga över en rejäl käftsmäll så jag däckar som en klubbad säl?!

Jag har lösningen på allt.

Darkness the Almighty;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0