"KiDz"

Fan vad det suger i Livmodern:D Varit på Nordby med R & hennes helt otroliga dotter V hela dagen. Lekt som galningar på Djungellandet och jag är helt färdig, haha! Sånt litet charmtroll så jag hittar fan inga ord! Det var verkligen "Tant Ewa" för hela slanten & vi har busat så svetten lackade vill jag lova!=)

Var även på arbetsintervju... Lämnar det osagt vart så får vi se hur det går ist. Har massa livsavgörande beslut att ta det närmsta, för svar har börjat droppa in och jag måste bestämma mig vad jag vill göra. & hur jag ska lägga upp mina planer.... Vissa omständigheter gör att vissa val är svårare nu än vad det var för ett par veckor sen... Livet är inte lätt, det ska gudarna fan veta.

Somedays are better and Somedays are Worse..

Ska ta guran och spela lite, sen bege mig upp till gymmet för att ta en riktig genomkörare av hela kroppen. Blivit lite sämre med träning de sista tre dagarna pga bilskit problemen...

Tja råååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0