"Is it my turn now?"

Är all jävla olycka och skit på väg till sitt slut?
Jag hoppas så innerligt.
Låta mig andas och slappna av ett tag.
Jag behöver det, så snälla ge mig det!

Sitter och skapar musik, känner kreativiteten strömmar genom blodet.....Låten tillägnad A är avslutad. Färdig & klar. Bra text, bra känsla. Lite mer jobb förtjänar den allt, men i det stora hela är det färdig. Älskar när jag kan slutföra projekt. Då blir jag stolt över mig själv, av den enkla anledningen att jag sällan tidigare i mitt liv klarar av att slutföra projekt. Jag bara påbörjar dom. Sen lämnas dom till ruinerna....

Ska sätta mig med en halvklar låt som jag skrev för kanske 5-6 år sen. Handlar om livets eviga kämpande. Varför vissa måste slita så förbannat, medan andra bara glider fint fram på sina jävla räkmackor. Det där är en sak som gör mig heligt förbannad.

VÄRLDEN ÄR SÅ FÖRBANNAT JÄVLA ORÄTTVIS!

Wey wey...

Håll era tummar och klor att vissa saker nu kommer gå i lås och Box. No one would be happier then me.

Kommer berätta mer detaljerat om saker går som jag vill....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0