"In the Elevator..."

En tävling pågår på Facebook, och jag är fan inte den som gillar att sitta och trycka och dela hit och dit. Så jävla mycket skit på FB så det sticker i ögonen. & ALLA DESSA FUCKING spel förfrågningar!? Men hur som haver är det nu en tävling som cirkulerar & vinsten är att få vara med i Filip & Fredriks nya programidé "I hissen med F & F". & då självklart få hänga med dom. Jag vill vinna det här ärofyllda priset pga jag är en attention Whore och gillar att vara med i tidningar, tv, vara samtalet på allas läppar ETC. OCH jag har alltid älskat F & F, två idoler i mina ögon, som är sjukt sköna och som gör jävligt bra tv.....

So please be my guest and Vote on me!
Just copy this link; https://apps.facebook.com/hissenfilipfredrik/?vote=401

TACK SOM FAN! Kan lova er kvalite Tv om jag får medverka;)

Andra veckan som arbetslös.
Gick upp skaplig tid idag, gjorde havregrynsgröt med blåbär/kanel/äppelmos & en blandfärsburgare med mögelost/fetaost/soltorkade tomater/lök/pesto mm & vatten. Var på väg att få en p-bot men jag vägledde det jävligt snyggt genom att stå och gapa från balkongen, och springa ner till bilen! Jävla pissssskits nitiska jävla parkeringsvakts fittor vi har i den här stan! HATE IT! Drog till gymmet där jag tillbringade ca 5 timmar idag, några kaffekoppar senare, mängder med tjöt, en solarierunda och ett träningspass så drog jag vidare till Återbruket där jag hängde lite med P & L. Skjutsade hem L och drog hem och käkade/kollade på film.

Drog en pull off nyss och nu ska jag betala räkningar. Lyssnar på Hypocrisy & ser ut över kaoset i v-rummet.... Damn. Hitta orken till att städa kanske? Fuck vilken slapptask man blir på en gång som arbetslös.... Visserligen har det varit 1 ½ jävligt intensiv vecka som inkluderat sjuhelvetiskt mycket tel samtal ,mail, jobbsök,möten och träning/sjukdom. Men nu vet jag inte vad jag kan göra mer lixom.

Knarka?! Haha, nej fan. Men tristess delux vill jag lova er. Fy fan.

Have a nice one Folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0