"Hate"

Åter igen en fin bloggkommentar!

Börjar tröttna lite på det här faktiskt, sandlådenivå Delux. Jag önskar att du/ni som hatar mig av någon helt outgrundlig anledning att träda fram, visa era patetiska ansikten & stå för era åsikter. Vill se ditt/erat fula jävla face INNAN jag krossar det till sandkorn.

Ni vet, jag kan ta mycket skit, jag kan respektera att alla inte älskar mig, jag kan god ta en smäll på käften om den är befogad. MEN. Jag tar inte vilken skit som helst. Jag accepterar inte att man önskar livet ur en människa som redan ligger ner & som dessutom försöker hålla sig borta från droger & få rätsida på sitt liv & som kämpar varje jävla dag med att en dag få må psykiskt bra.

Hade jag inte varit så pass stark som jag är idag, hade dina ord kunnat resultera i att jag tagit mitt liv. Hade du pallat att ha mitt liv på ditt samvete? Jag tror faktiskt inte det, även om du försöker vara en bad ass(men visserligen misslyckas du fatalt). Du önskar inte livet ur en medmänniska hur som haver. Det är det vidrigaste man kan göra. Det finns inga ord..

Jag blir bara så fruktansvärt jävla ledsen & vansinnigt arg över att det finns människor som du. Jag har fan tappat tron på mänskligheten & med dina ord får det mig att bli ännu mer övertygad. Världen behöver en ny Hitler. Som rensar ur bottenskrapet ur mänsklighetens släkte. Som gasar ihjäl såna som Du. Falska, patetiska, vidriga, svaga individer som just precis Dig.

Jag mår illa när jag läser dina ord. Jag vill spy. Du äcklar mig. Du är en patetisk jävla nolla som uppenbarligen inte har någon koll på vad som är legitimt att skriva till en annan människa... Du är ett totalt misslyckande & jag hoppas av det innersta av mitt hjärta att nästa gång du tänker skriva något dyligt igen, tänk efter en gång till & välj dina ord jävligt noga..


Sa jag att jag var less?
Hämnden är bitterljuv.

& just det en sak till, saken kommer bli polisanmäld & IP nummer kommer bli lämnat.

Det ska bli mycket intressant att få veta vem som gömmer sig där bakom detta IP nummer...

Sanna mina ord, Du kommer få ångra dina ord. En dag kommer något som heter Karma & biter dig i röven.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0