"Guitar and a Fuck<3"

Sitter med gitarren,tända ljus & Mr Q har precis gått.

Blev till att ligga idag med, fan nu börjar mitt sexliv sprudla igen, det är verkligen en ljuspunkt i mitt liv. Hatar den här tappade sexlusten, men Mr Q får mig på något sätt gå runt det faktum att jag egentligen inte har lust, men han får mig att tända till på alla cylindrar. Magic.

Ska försöka mig på att göra lite musik, får se hur inspirationen är dock... Inte fått iordning på Pro Tools än heller, så mina studier kommer jag mer och mer på efterstjälken med, helt jävla värdelöst... =(

Pallar inte sitta här hemma, restless legs....
Ska ta på mig kläder och dra röven mot gymmet.

Hell!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0