"Finder of the (seven)Key(s)"

Slarvmajan Sörensen har varit i farten igen. Inte det händer nu för tiden, men det händer. Nu är det dom små jävla nycklarna till brevlådan. Pandornas ask ska öppnas & en stor del av min ångest ska fan bort. Jag vet var jag hade dom sist!! I hallen i en jacka som jag använde för någon vecka sen.. Tog ur dom & lag dom på ett väldigt bra ställe för att bag inte skulle tappa bort dom:/

Sket precis shit tons of blood. Ont har jag. Fruktansvärt ont. Känns som jag blivit våldtagen analt av den brutalaste man som existerar!! Ohh! Har väl med all stress att göra i guess.

Well well. Ska på Soc om en timme, vart i F-stad & hämtat hem Svarta Faran! Fy faaaaan vad jag saknat "Hen"(Som jag anser vara ett av nutidens larvigaste påfund). Så underbara kurvor, så härlig att köra! Körde hela vägen från Norge till Sverige, UTAN att en enda lampa lyste! Förstå den! Det är stort! Idag är oxå en produktiv dag, mycket ska göras, möten, ringas, mailas, träning, solning, postning, betala räkningar..

Ha en bra dag Folkens!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0