"Brain Collapse"

Drog till gymmet med Mr Q innan, var skönt att komma sig ut igen från lägenheten. Höll på att kvävas av mina egna känslor. Allt är bara så jävla olustigt och otrevligt just nu. Samtidigt som man själv är relativt ostabil så gör man det aldrig lättare för sig själv. Skulle leta efter bilder på bilen så jag kunde göra en efterlysning på FB/bloggen/Instagram. Hamnade i en mobilfoto mapp från förra året....

Jag skulle låtit bli. Skulle inte tittat.
Så mycket känslor och minnen revs upp, sår som blivit ärrvävnad slets upp & blev till öppna köttsår igen. Fy Fan..

Hade förträngt att det fanns så mycket bilder från min & A:s tid och min,A & L;s tid... & så jävla fina bilder. Det lyser så jävla mycket kärlek i alla bilderna och jag mådde så jävla bra då... Jag fick vart fall ett par månader av lycka.

Genuin lycka.

Men nu finns ingen av dom kvar i min vardag, det finns bara kort som visar på en svunnen tid..En tid jag önskar av hela mitt hjärta att jag kunde RADERA. Att den aldrig funnits. Att jag inte träffat dom människorna som kom att betyda så fruktansvärt mycket för mig, men som nu inte finns längre i mitt liv. Jag kommer få leva med sviterna & alla minnen.

DET GÖR HELT ENKELT BARA FÖR JÄVLA ONT.

Ta mig fan rätt nu, men jag önskar jag kunde vara med om en olycka som fick min hjärna att få total jävla minnesförlust... Skapa nya minnen. Aldrig behöva bli påmind om mitt förbannade förflutna som hela jävla tiden gör sig påmind på ett eller annat vis.

Men några av er kommer med all sannolikhet börja hetsa upp er & tycka både det ena och det andra över att jag önskar av hela mitt jävla hjärta att jag kunde utsättas för en olycka som resulterade i en total minnesförlust, likadant som flertalet gjorde när jag använde HITLER som en metafor och att i sammanhanget judar sattes ihop med "svaga""Patetiska" människor..... Någon jävel ska ju alltid utmärka sig lite extra på ett eller annat vis.

Off the record.

Jag är inte nazist, har aldrig varit...(Bortsett från en "hobby nazze" period jag hade i tonåren!) Men Jag har mina åsikter om Sveriges invandring, åsikter jag står för. Tyvärr bemöts dom ofta av starka reaktioner då många människor inte kan respektera att man inte tycker likadant.... Hur som haver, tog någon illa vid sig av inlägget med Metaforen Hitler & så ber jag det ödmjukaste om ursäkt.

MEN det här är MIN förbannade blogg, MINA åsikter, MINA tankar, MITT liv, MIN kropp, MINA känslor!!

Klarar ni inte av den bistra verkligheten, så börja läs Kisses eller BlondinBellas jävla bloggar & läs för fan inte min!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0