"Blood sample"

Började den här fredagen med att gå en promenad till Psyk & möte där med min psykolog. Svårt med såna ställen alltså... Ligger en sort av sorti över psykmottagningar, eller ja sjukhus generellt. Så mycket sorg & smärta på samma ställe. Har inte haft kontakt med dom på flera månader, men nu är det dax igen att få en regelbunden kontakt igen. Need it. Efter mötet var det tid för blodprov & pissprov. En sån där regelbunden kontroll man måste ha när man har blivit diagnosticerad med ADHD. Ta blodtryck för att se att hjärtat har bra rytm, kolla blodet så det är bra levervärden & pissprov för att se som man inte knarkar eller över doserar Concertan.

För en vanlig människa utan ADHD problematiken Så blir intag av några Concerta som amfetamin, tjack. Du får liknade rus. Självklart kan jag oxå få rus, men då får jag överdosera riktigt ordentligt för att det ska ta.... Så helst undviker jag det... Många år sen sist jag tog ngt överhuvudtaget & så Tänker jag låta det vara.

Fint väder ute. Ska ta mig en promenad upp till gymet efter lunch, skönt att röra på fläsket litt granna;)

Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0