" Anal Blood Bath...."

What a fuck. Är det inte det ena så är det det andra.

I shit blood. Not a drop. A fucking Bloodbath. Haft krånglig mage ett tag nu, har visserligen alltid haft det more or less, men nu har det lixom expanderat kan man säga.

Satte mig på dasset i förrgår, svullen magen, gasig som faen och började trycka. It was like fucking razorblades all over. Fy fan, det gjorde ont. Var inte långt från tårarna och inte långt från att jag skrek..... Kollade lixom på pappret, jag vet inte om det ämnet är tabulagt hos folk, men JAG kollar på mitt dass papper när jag har skitit, så jag vet att det är rent och fint när jag lämnar toastolen.

Okej, what evva, vartfall så var det typ massa blod i toan och så en del på pappret. Baddade några gånger, tills blodet var borta, var typ ingen skit. Reste mig upp från toastolen, och det kändes som jag hade haft den hårdaste varianten av våldtäktsanalsex och staplade mig ur badrummet, hjulbent like never before.

Tänkte inte så mycket mer på det förräns ikväll.

Dax att "göra tvåan" igen. Sätter mig på dass och uträttar mitt ärende. Om än med lite smärta och kvid. Ska torka och ser till mitt förtret att toa vattnet är ILLRÖTT.

Like a shark have taken a bit of my ass.

Jag suckade och började badda, blod, blod, blod till evigheternas förbannelse! Jag trodde först jag fått mens, men den hade jag för inte så länge sen och det var alldeles för rött.& ja. Det kom inte från the Vagina kunde jag konstatera.

Summa av kardemumman; Det var Blod jag sket, inget annat. Kunde vartfall inte se ngt brunt genomskiljas i det blodröda vattnet.

SÅ kontentan av det hela!?:
Hemorojjder?! Tarmcancer? Magsår?

Inte en jävla aning, men i morgon förmiddag ska jag ringa till Bohuslinden och få en tid..........

Yeah, ser verkligen fram emot att få lägga mig på den kalla gröna britsen, ta av byxorna, lägga mig i framsido stupa läge, höra plasthandskarna smäcka på läkarens ( Som med största jävla sannolikhet är en ung kille, som nyss blivit nyeximinerad läkare, troligast piss snygg oxå) händer, förbereda mig mentalt att inom några sekunder få glidmedel och ett par fingrar uppkörda i röven, samtidigt som jag ska stöna och krysta lite lätt, som typ när man ska föda barn och kanske till och med få ett plaströr uppkörd i röven för att utesluta vissa sjukdomar....

Welcome to my Nightmare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0