"Total fucking Trucker Girl!"

Hello hey folkens!
 
Igår genomlevde jag ett av mitt livs värsta pärser.
Uppkörningen för CE. As kasst väder, slask, is, dimma, regn och rusk.
 
Men vet ni vad? Jag klarade det fan! Jag fick ett nervöst sammanbrott i början av uppkörningen, svetten rann ordagrannt, tårarna trängde i ögonhålorna och jag var på väg att ge upp.
 
Men.
 
Jag tog några djupa andetag, började om och reste mig från askan & samlade ihop mig så pass jävla bra att jag slutförde uppkörningen med betyget Godkänd.
 
Så nu jävlar är jag trucker girl full ut.
 
Men med andra ord är jag nu en arbetslös lastbilschaffis med släp behörighet.. Så nu vädjar jag till er alla att vässa era öron och sprid ordet att Sörensen behöver jobb! Som jag skrev tidigare i kväll på FB;
 
" Ålright dudes! Som nybliven Lastbilschaffis med E-behörighet är jag även nybliven arbetslös. Har ni några tips på jobb? Innehar YKB-ADR. Jag kör gärna långrutter & ligger ute flera veckor i sträck. Spelar ingen större roll vart arbetet är stationerat. Arbetsnarkoman Delux,jobbar hellre än att vara ledig.Sverige/Norge.
 
Keep in touch- Behöver all hjälp jag kan få!"
 
Är det någon vänlig själ där ute som kan hjälpa mig så hör gärna av er på FB aka Cruella Dewille.
 
Tackar ödmjukast!
 
Ha en trevlig kväll!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0