"Sexnovel"

 
Fick ett infall idag och beslöt mig för att skriva mitt livs första sexnovell, så återkom gärna med feedback!
 

 

**********************************************

Jag ligger i sängen med hela lyan upptänd av levande ljus & hör den isande vinden väsa förbi utanför fönstret. Tänker på dig. Våran bubbla vi lever i. Vårat första möte, våran första kyss.... & vårat första möte där våra blickar möttes och där gnistan av  het sexuell åtrå och önskan slog till med en blixt från bar himmel.  Från vårat första möte visste jag att jag ville ha dig.  Bara tanken av dig gör mig våt... Fittan fylls av safter bara av åtanken av dig, dina vackra ögon, din kropp & ditt helt otroliga leende....

 

Jag har bara spetshipsters på mig så mina fingrar letar sig enkelt ner mellan mina läppar...Särar dom varsamt och känner mina fingrar blir blöta av bara den första lätta smekningen och hela kroppen fylls av välbehag. Jag börjar tänka tillbaka på våra möten...Våra möten som är fyllda av passion och åtrå. Förbjuden frukt som jag skulle kalla det. Du har tjej sen många år tillbaka & jag har vetat det hela tiden.... Egentligen går jag emot mina principer men jag kan inte låta bli dig. Jag har försökt, men jag har gett upp. Du tänder mig på ett sätt jag inte trodde var möjligt. Bara anblicken av att se dig gör mig svag. Hela marken gungar och jag känner mig svimfärdig.  Din beröring och sättet du tar på mig är explosivt. Den dagen vi träffades tändes en eld inom mig som bara brinner mer och mer exposionsartat. En eld som snart är på explosionsgränsen.....

 

Jag för in mina fingrar i fittan och pullar  mitt inre hårdare och hårdare samtidigt som jag tänker på din kuk. Hur min mun fylls av din kuk och jag suger dig.... Sväljer hela din kuk ända in till roten och deep throathar dig gång på gång samtidigt som jag har ett fast grepp om din otroligt heta rumpa. Jag vet hur mycket du älskar när jag suger din kuk och bara tanken av ditt välmående gör att jag ryser av välbehag & belåtenhet.  Jag stannar upp för ett slag och böjer mig ner vid sängen och tar fram min buttplugg och för in den i  min mun och det enda jag ser & tänker på är din kuk... Smörjer in butt pluggen med glidmedel och ställer mig på alla fyra i sängen och smörjer även in mitt rövhål med glidmedel.... För den mot rövhålet och dess tajta ringmuskel och masserar upp hålet så den lättare glider in i mig... I mina tankar är det du som står bakom mig redo för att penetrera min röv.. Min röv står uppskjuten inbjudande mot dig och du närmar dig mig med ett råstånd och en kuk som bara ber om att få komma in och tränga sig in i min tajta röv.

 

Du tar ett fast grepp om mina skinkor och trycker din kuk och din kropp mot mig och jag känner din kuk töja mig... Din kuk pulserar av kåthet och vilja om att få köra in den till roten... Efter ett tag är hela du inne i mig och vi stönar av välbehag och din kuk passar perfekt i mig... Jag stönar högre och högre och hela situationen gör mig vimmelkantig, älskar att ha dig i mig... Samtidigt som du knullar mig i röven tar du din hand och pullar min klitta... Jag börjar känna sammandragningarna i hela kroppen och känner att det inte är långt kvar innan jag kommer... Dina stön och frustande gör att jag förstår att det inte heller är långt kvar för dig så jag drar ur dig ur mig och tar och ställer mig på alla fyra framför dig och deeptroathar dig ett par gånger tills jag känner din kuk börja rycka & hela min hals och mun fylls av dina safter...

 

 

Jag ligger kvar i min säng och pustar ut efter en helt otrolig orgasm... Jag småler för mig själv & känner mig nöjd och lycklig över att jag får ha dig i mitt liv. Du förgyller helt klart min vardag. Även om jag är den bit av ditt liv som ingen någonsin kommer få veta om för det här är bara din & min hemlighet.......

 

**********************************


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0