"Sexnovel Two...:"

Helt häpnadsväckande vad min sidvisningssstatistik radikalt höjdes så fort man stämde in i finsång med en sexnovell;) Chockerande coolt måste jag säga. Därav har vi faktumet att SEX säljer. Så... Jag är inte den som är den, hakar på vågen & köper konceptet,god damn it!Har en till jag tänkte bjuda på ikväll... Tänkte ni får första delen idag och så fortsättningen i morgon?!;)

Enjoy!

(Åter igen lämna feedback, har fått sjukt blodad tand för denna novellskrivning så jag vill veta vad som är bra och vad som är dligt. Man kan bara bli bättre och utvecklas! Skicka gärna önskemål & förslag om innehåll i framtida noveller=)

********************************************

"Träffade en kille för ett tag sedan via nätet på en dejtingsajt. Det hela började väldigt oskyldigt och vi började lära känna varandra som vanligt folk gör. Men den sista tiden vi hade snackat hade mycket av vårt snack handlat överhängande mycket om sex. & så En kväll efter några veckors bekantskap förändrades vår ”oskyldiga” flirt (Om än det hade varit med viss sexuell underton den sista tiden) till något helt annat, något jag inte ens kunde ana i min vildaste fantasi….

Jag hade kommit hem från jobbet efter en sjukt stressig dag och kände att jag behövde varva ner. Satte på grym stämningsfull musik, tände ljus & hällde upp ett glas rött. Klädde av mig kläderna och ställde mig i duschen. Kände de varma vattenstrålarna massera varje del av min nakna hud och ångan av det kokande heta vattnet lag sig som en dimma i badrummet…. Jag blev varm och avslappnad och kände ett uns av kåthet. Tog duschslangen och förde ner mellan mina ben och lät strålarna träffa klittan med intensiva intervaller…. Samtidigt som jag masserade in mina bröst med tvål och gav mig hän till min egen njutning. Jag lät mig komma och jag hamnade skakandes av muskelsammandragningarna på golvet i ett högt skri av orgasmens härliga fullträff…. Efter ett tag när jag hämtat andan reste jag mig upp, tog mig ur duschen och smörjde in hela min kropp minutiöst med body butter med vaniljdoft…

Jag hann inte mer än att sätta mig i soffan & ta en lång svepande klunk av vinet då det ringde på dörren. Jag väntade inget besök så jag hade ingen aning om vem som kunde stå bakom dörren just denna kalla & snöiga kväll. Reste mig upp och gick med avvaktande och försiktiga steg mot dörren och tittade in i kikhålet. Utanför stod två riktigt heta män, den ena hade svart långt hår som räckte sig ner till mitten av hans rygg, havsgröna ögon, lång & smal & tatuerad i halva ansiktet och ner för halsen. Den andra killen var hans raka motsats. Han var en rejält stabbig snubbe, muskelbyggare, långt skägg, chokladbruna ögon. Det såg ut som han var tagen rakt från den grekiska mytologin, en riktig krigare. Jag tvekade om jag skulle öppna, men någonting inom mig sa åt mig att öppna dörren & i samma sekund jag bestämde mig för det kände jag det börja hetta till inom mig åter igen… Det var även något bekant med ”krigaren”, men jag kunde inte erinra mig vart jag skulle sett eller träffat honom…

Jag öppnade dörren, helt ovetandes om att jag stod i princip naken framför två helt främmande män, som utan tvekan skulle kunna slita av mig handduken på ett ögonblick och våldta mig just där och då på hallgolvet… En sexuell stöt ilade genom kroppen av den oväntade & förbjudna tanken… I samma sekund som jag öppnade dörren & sa hej så presenterade sig männen som John & Marcus. Utan några vidare betänkligheter bjöd jag in dem & stängde dörren. Våra ögon möttes och en elstöt forsade genom min kropp & utan några ord spillda böjde sig Marcus fram och kysste mig. Han gjorde det avgjorda steget. Samtidigt som Marcus kysste mig kom John bakifrån och började kyssa mig i nacken, axlarna och öronen…. Handduken tappade fästet och ramlade ner på golvet.. Just där och då kunde jag inte bry mig mindre. John böjde sig ner och greppade tag om min rumpa och började massera & smiska den med ett fast handslag och Marcus tog tag om mina bröst och började bita mig i mina piercingar i bröstvårtorna… Jag ställde mig fogligt på mina knän och började knäppa upp jeansen på Marcus där en rejäl bula buktade utåt. Jag kände mig som det lilla fölet som snart skulle bli bestigen av två brunstiga hingstar. Hans jeans föll till golvet, likaså hans kalsonger. Jag tog hans lem i min mun, slickade hans pungkulor som det inte skulle finnas en morgondag… Han tog tag i mitt huvud och tryckte ner hans kuk så långt ner i halsen så jag trodde jag skulle spy…. Samtidigt kände jag Johns händer sära på mina skinkor och en len tunga som börja lapa mig i röven.. Jag började stöna… Att bli slickad i röven är en svag sexuell punkt jag haft så långt bak jag kan minnas… Gör du det så är man ganska garanterad att få ligga med mig….

Hur som helst.

Jag fortsatte suga då jag kände John fingrar började penetrera mig… Hela min kropp skrek efter att få bli uppfylld i alla hål samtidigt… En sexfantasi jag haft i flera år.. Jag kände hur det pulserade i fittan och den bara dröp av safter.. Visste vare sig ut eller in. Hela situationen kändes så jävla bisarr & cool. Änteligen skulle min fantasi komma till att uppfyllas. John pullade mig i takt med att jag ökade takten på avsugningen och rätt som det var kände jag Johns tunga cirkulera mellan mina läppar och på klittan. Hela min kropp skrek efter mer…. Jag drog ner Marcus på golvet framför mig och slet av hans tröja och alla hans kläder tills han stod helt naken framför mig. Vackra jävla skapelse. Jag vände mig mot John och kysste han och slickade i mig mina fittsafter och njöt i fulla drag av att smaka på mig själv. Marcus tog ett rejält och hårt tag om min midja och drog mig intill honom och jag kände hans stora kuk fylla upp hela mitt sköte. I rytm som Marcus råknullade mig i fast takt tog jag Johns kuk i min mun och sög för allt vad det var värt… Vände han om så han stod på alla fyra framför mig och jag tog chansen i akt och särade på hans skinkor och spottade en rejäl loska i hans rövhål och började slicka honom… Fy fan vad jag njöt. Hela situationen var så jävla rå, het och sexig. Jag tog ett finger och började rövknulla John samtidigt som jag masserade hans kulor och runkade av honom…"


Fortsättning följer…..










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0