"Sexnovel part two....."

Sitter hemma med skönaste stämmningen, massa tända ljus, dricker kanske världens godaste rödvin och äter Chex med mögelost... Lyssnar på akustisk musik och skriver kvällslektyr=) Ni blev ju utlovade en andra del igår så här kommer part two. Hoppas den kommer ge er njutning;)


*******************************************************************


Johns reaktion genom att stöna och frusta som ett otämjt djur fick mig att gå igång även mer, till den gräns jag inte visste vart hän jag skulle vända mig… Jag fortsatte slicka och pulla hans röv samtidigt som Marcus knullade mig intensivare och intensivare i min fitta…… Väldigt snart kunde jag känna ett finger som letade sig in i mitt rövhål och som successivt töjde ut mig mer och mer…. Ett finger vart två och sen tre & jag vände mig om för att möta Marcus blick & där jag då kunde för ett ögonblick skönja kåtheten som låg som en dimma i Marcus ögon.. Han log sådär sexigt finurligt och jag kunde se hur han njöt…
 
Jag kunde känna hur mina ädlare delar älskade att bli så besudlade och jag älskade känslan av att bli ”övermannad” av två män… Av den kalibern i tillägg! Mycket snart kunde jag känna hur Marcus satte sin kuk mot min ingång till röven och jag kunde känna hur ivrig han var att få komma in… Varenda liten del av mig, varenda nerv, varenda kroppsdel drogs mot Marcus kuk som magneter, jag ville komma till helvetet… Jag kände hur hans kuk trängde in och vid hans första utdrag började hela jag att skaka, aldrig i mitt liv hade jag varit så jävla råkåt som just där och då. Han tryckte sig hårdare och hårdare in i mig och jag kände att jag inte var långt ifrån att bara spruta ner Marcus med en fontänorgasm och jag ville spara killarna höjdpunkten… Vi hade ju precis börjat skapa magi och jag ville inte spoliera det genom att få orgasm så fort….
 
Jag ville se John & Marcus njuta tillsammans, jag ville se Jon bli påsatt av Marcus samtidigt som jag ville cirkulera runt dem likt en katt runt en het skål gröt… Känna, titta, beundra, slicka, suga… Drog mig ur Marcus och ställde mig framför John och började kyssa hon, smekta honom och hans fantastiska slanka kropp och njöt av åsynen av honom… Med ens så gjorde Marcus mig uppmärksam på att han närmade sig John bakifrån och började nafsa honom i örat och tog ett fast grepp om hans kuk och började runka av honom samtidigt som Marcus höll sin egen kuk i sin hand och förde den långsamt in mot Johns bakdel…

Vid det här laget visste inte min njutning några gränser… Jag backade bakåt och lutade mig mot väggen och betraktade det vackra skådespelet framför mig… Deras sätt att röra sig i takt till musiken och i takt i varandras kroppar… Stönande och pustande… Urladdningen som skedde framför mina ögon… Jag älskade varenda jävla sekund…. Att se två män sätta på varandra var så rått, så maskulint, porrigt, kaxigt… Den undergivna vs den överlägsna. Jag fortsatte betrakta dem för en kort stund innan jag gav mig in i leken igen, jag kunde inte låta bli… Jag ville att vi skulle uppleva en gemensam klimax… Marcus drog sig ur John och lade sig på golvet och jag grenslade honom och började rida honom…. Hans kuk kändes som den var skapt att vara i mig för evigt och för alltid, jag kunde känna hans ådror längs mina väggar i mitt sköte och jag kunde känna hur hans härlighet pulserade i takt med min andhämtning… I samma andetag som jag red Marcus och han hade sina händer runt mina bröst kunde jag känna John händer över hela mig och jag kunde känna varenda millimeter av hans kuk som penetrerade min röv…… Det tog inte lång stund förrän jag skrek ut min njutning och min vätska sprutat ur mig över Marcus och John & vi tre låg utslagna & utmattade på hallgolvet med safter, säd, saliv och svett över hela våra kroppar……. Det var den sjukaste orgasm jag någonsin varit med om, en händelse som kommer bli svårslaget vill jag lova;)

Vi träffas fortfarande på kontinuerlig basis och mitt sexliv har höjts högt upp till skyarna efter vårt första möte. Internet är fan bra skit hörrni;)



*****************************************

Skål!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0