"Wanna fuck your brains out...."

Hur fan kan det vara möjligt?
 
Jag vet inte ens vad jag ska skriva för det finns inget jag kan säga eller göra för att förändra den situation jag försatt mig i. Tänk er själva, en av dina närmsta vänner får ett bryt och är helt förtvivlad för att han/hon åtrar dig så mycket att hela dennes kropp skriker efter att få knulla dig & att den personen mår sjukt dåligt över att 24/7 om dygnet bara bara tänka på dig. Din kropp. Att få penetrera dig. Att få knulla skiten ur dig..... När du i din tur älskar och respekterar den personen så fruktansvärt mycket som en god vän och inte vill förstöra den relationen genom att knulla....
 
Jag har gjort det förrut.
 
MÅNGA ggr förrut.
 
Jag har knullat sönder relationer. Vänner jag respekterat som fan och efter en blöt natt knullat personen i fråga och sen bara glidit ifrån varandra.... Sex är en sån jävla intim grej och jag har slutat med det där. Jag har slutat att förstöra medvetet för mig själv, Jag har slutat försätta mig i såna dära pinära situationer. Vänskap betyder så jävla mycket mer för mig än att få kuk för en kväll.
 
Jag kan inte förmå mig att tänka klart just nu.
 
Jag är bara så jävla ledsen att våran relation är satt på spel. För jag kan inte förlora dig som vän, du betyder så sjukt innåthelvetets för mycket för mig.....
 
Denna dag började INTE bra mina vänner.
 
No words can express.....
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0