"Truck Driver Sörensen=)"

Idag var dagen som jag bävat för ett bra tag.
 
Dagen D.
 
Uppkörningsdagen.
 
Jag kom hem från Getaway i Söndagskväll och på måndagen började ångesten för uppkörningen. I tre jävla dagar grät jag, hade ångestattacker, dålig sömn, mardrömmar.... Jag har inte tillräcklig tilltro på mig själv, är rädd som fan för att misslyckas. Har så sjukt höga prestationskrav på mig själv. Jag vet varifrån det kommer. Min far. Under så många år så har han tryckt ner mig, gjort illa både psykiskt och fysiskt. Jag har aldrig dugit som jag är för honom. Inget jag någonsin har gjort har tillfredsställt honom, inte minst hur jag valde att se ut och vilket liv jag valde att leva....
 
Tråkigt som fan att detta följer mig fortfarande och att jag aldrig kan glömma. Det har satt djupa spår men jag är jävligt medveten om det här problemet och det är ngt jag ska seriöst arbeta med. Jag MÅSTE ta tag i det här för att det hämmar mig i mitt liv och de drömmar jag har.
 
Hur som haver.
 
Igår kl 13 satte jag min fot på gamla flygplatsen i Karlstad för att genomföra säkerhetskontrollen & den utökade säkerhetskontrollen samt uppkörningen. Innan jag åkte ut så hade jag varit hemma några timmar och tryckt i mig några extra concerta,atarax & drog ett par orgasmer för att släppa på spänningen & ångesten.
 
Den timmen jag satt bakom ratten var fan den längsta timmen i mitt liv. Trodde aldrig jag skulle bli färdig. Det var ingen höjdar körning kan jag lova, men. Uppenbarligen så pass bra att jag klarade det!
En stor börda föll från mina axlar och jag grät av glädje när inspektören sa att jag hade klarat uppkörningen!
=)=)=)
 
I fucking made it!
 
Igår den 15/8 blev jag stolt innehavare av C behörighet!!!
 
Darkness Ewa Sörensen är fan lastbilschaufför!!!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0