"Not rationel thoughts"

Att en fylla gör att man gör saker man inte hade gjort annars. Hate when that happens.

Att jag i min ensamhet inatt gjordes sentimental & gråtmild & försökte få kontakt med den person som är min avbild & en av de personer jag älskar villkorslöst,men som inte finns i mitt liv & vardag längre. Detta av många anledningar.

Jag H.A.T.A.R att jag tillät mig själv att svälja min stolthet. IGEN. Jag har räckt ut min hand flera ggr,men den möts bara av tystnad,kyla & arrogans.

Varför försökte jag ens?! Finns väl tyvärr bara ett enkelt jävla svar på det.

Jag kan inte glömma,vill inte glömma,älskar för djupt,saknar något så grönjävligt,för mycket känslor & för mycket minnen.

I will never forget.

Jag kommer älska dig tills den dagen jag dör & begravs six feet under.

F.U.C.K




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0