"Man Of My Life"

Det är min gitarr. Eller rättare sagt mitt harem av guror, men en står mig närmare än någon annan. Mr Cort. Matt svart, med pärlemorpentagram inristat på gitarrhalsen & ett uppochned vänt kors.

Det blir till vad du tolkar det.

Det var faktiskt det ENDA som var riktigt jävla positivt med mitt & Antons förhållande.Lite ironiskt faktiskt när jag tänker efter, att mannen som jag TRODDE var mannen i mitt liv gav mig och intruducerade mig för Ja just det, Den enda sanna mannen i mitt liv & mitt livs enda villkorslösa kärlek. (Bortsett från mina älskade vänner & IXXI & AAKEESCHA<3)

Idioten gick och köpte gitarren två veckor in i vårat förhållande, och jag hade väldigt svårt att ta emot den.. Men han insisterade. Lika svårt hade jag att TRO på honom när han lovade dyrt och heligt att han INTE hade köpt guran för att döva sitt dåliga samvete efter han knullat horan för första gången... & Ja, lika jävla svårt var det att INTE slå sönder den efter A lämnade mig på det sättet han gjorde & med vem han sedan gick vidare med..

Men nej, jag är inte bitter.
Inte alls faktiskt.

Han gav mig ens störtskön gura att lira på & det är jag honom evigt tacksam. Han blev 6000 kr fattigare & jag vart 6000 spänn rikare. Tack Anton<3

Nej fan, ett par saker till berikade A mitt liv med. Sen den dagen jag använde en tandkräm hos honom som var speciellt utformad för rökare och snusare, köper jag den Always. Den tar bort gula beläggningar och aneträkten blir till belåtenhet med denna. Just bara för att så kommer jag inte håg vad tandkrämen heter, och jag orkar inte resa mig upp ur soffan för att undersöka saken närmare, så jag får återkomma med den frågan:D

& så var det ju faktiskt Avenged Sevenfold. Aldrig gett dom chansen att visa vad dom går för, men det var ett av A;s favoritband (bland all annan jävla hardcore metal skit han lyssnade på!!) DÖD åt den sortens metall & DÖD åt alla jävla töntar som lyssnar på den skitmusiken. Från den dagen jag hörde AS "Seize The Day" var jag fast. Fruktansvärt bra låttext. För att komprimera texten relevant, så handlar den helt enkelt om att du ska fånga dagen och var rädd om det du har, för i morgon så kan det vara borta.

Så sant som det är sagt. Really.
Ger en själv helt klart en tankeställare.
Får en att stanna upp i vardagen och se över det man har & det man älskar....

& jag måste bara tillägga en ytterligare sak innan jag lämnar ämnet Anton. Jag bara säger det igen.

JAG HATAR hatar hatar hatar hatar hatar hatar Hardcore Metal, det är ren pure hundbajs. Det finns absolut INGENTING som är bra med den musikgenren. Nej hujeda mig! Sen i tillägg alla dessa kepsar på sne hit och dit & den klädstilen....

& En sak till. Jag hatar hatar hatar hatar hatar hatar hatar Youtube folk på ett sätt. Alltså ni vet människor som typ sitter på Youtube från dom kommer hem från jobbet tills dom går och lägger sig och kollar in massa skit klipp från höger till vänster och sitter och rågarvar som det inte fanns ngn morgon dag!

Kan tyvärr inte se det roliga med det.

Not what so fucking ever.

Get a life.
I´m just saying.

Youtube är dock jävligt bra om man använder det konkret och koncist, ett syfte. Syfte för att exempelvis sprida sin musik & kolla på musikvideos. Det är K.I.N.G.

No.

Youtube snubbar behöver inte heller göra sig besvär någonsin, aldrig mer för att få mig i säng.

It doesn´t turn me on.

Well well.. Bra dag, jobbat, fått mycket gjort. Grymma jävla arbetskollegor, är en fröjd att komma sig till jobbet! All cred to u guys! Kom hem & Min fin fina tjejjas kom på spontan besök & vi käkade middag ihop & catchade upp allt som hänt sista två veckorna vi knappt setts, det var sweet like sugar!

T U Fucking rock, jag har sagt det förrut och jag säger det mer än gärna igen. U damn Rock Girl! <3

Nödtveidt kom även förbi & repade med mig några timmar, mycket produktivt rep, fler låtar inskrivna i våran "setlist" pärm & flera låtar satta.

Musik är för mig något så helt otroligt värdefullt, det förgyller min dag, fyller luften jag andas, förgyller mitt liv & är helt enkelt något jag NEVER kommer kunna leva utan.

Without Music I Will Die.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0