"I had a dream of you.."

Gah vaknar upp och har shit loads of olustkänslor i hela kroppen. Stressad från sekunden jag öppnade ögonen. Hatar såna här dagar. Känner mig helt numb och har ingen lust till något. Även om jag har MASSA att göra.

Som jag M.Å.S.T.E ta tag i.

Jag drömde om min fru, min saknade fru och plast unge.... Det var ingen bra dröm, det var bara mörker och elände. Jag vet inte om drömmen sa till mig att det är dax att släppa taget. Släppa taget helt.Jag har någonstans hela tiden haft hoppet kvar som sagt till mig att inom snar framtid kommer Angie höra av sig, ni kommer kunna laga eran relation och göra det bättre och starkare än någonsin...

Men jag har tröttnat, jag har väntat och jag har hoppats klart.

Jag hade älskat att få ha dom i mitt liv igen, men samtidigt så kommer Angie aldrig förändras & hon har aldrig älskat mig på det villkorslösa sätt jag älskar henne. För det ska Gudarna veta, jag älskar henne och L så det gör ont.

Saknaden brinner i mitt inre var dag, men på senaste tiden så har den börjat tyna... Varför ska jag må dåligt för ngt som jag inte kan göra ngt åt? Hon har sumpat sin chans och nu är mitt hopp över.

Gone with the wind. Puts väck.

Jag gav dig tid.
Men nu är tiden över, klockan har ringt ut & nu är våran relation defenitivt över.

Tråkigt men sant.

Tiden i timglaset har runnit ut och förändringarnas tid är här.

Älskar dig & L för alla evighets evigheter och jag kommer aldrig glömma er<3

& glöm aldrig att jag gjorde så gott jag kunde, jag försökte vara den bästa vännen, den bästa "Tant" Ewa, den största klippan och den största glädjekällan för dig. MEN jag har och kommer ALLTID ha mina diagnoser och jag kommer göra sned steg flera ggr om i mitt liv, det är något som ingår i "paketet" att vara vän med mig. Så jag kommer aldrig kunna be om ursäkt för det som hände i November och jag kommer aldrig kunna lova dig att det inte kommer hända igen. Jag gör mitt bästa och jag vill vara den där glada, spralliga, galna bruden som du älskar.

Men jag kan inte vara hon 24/7,365 dagar om året.

Även om jag skulle vilja.

Detta är ditt val och din förlust & jag hoppas att mina ord går rakt in i ditt hjärta och göra dig minst lika jävla illa som dina ord och beteende har gjort mot mig.
 

Peace Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0