"Weak,helpless girls..!?"

Tankarna striked som fan när jag stod och diskade.

Killar!

Kan ni kanske hjälpa mig svara på en fundering jag har. (Inte bara jag, största delen av brudsläktet undrar ang detta fenomen!)
Hur kommer det sig att största delen av mansläktet är rädd för starka brudar, med skinn på näsan? Varför vill ni ha svaga, hjälplösa brudar som helst inte ska ha jobb, inget körkort, gärna må psykiskt dåligt & bara vara allmänt nollställda? Varför vill ni ha någon att ta hand om!? Jag fattar inte det här, jag anser att det inte finns något mer sexigare än brudar som klarar sig själva och har visioner med livet, och som INTE bara låter livet gå dom förbi.

Det ultimata är väl ett förhållande där båda har jobb & bidrar till ekonomin, körkort,mår bra tillsammans, att båda hjälper till med hushållet, visar ömsesidig respekt & att man har ett sju helvetiskt bra sexliv?

Don´t fucking understand u guys.

Vore tacksam för tankar kring detta grabz;)


Kommentarer
Postat av: Ola

Det där tror jag är väldigt induviduellt, känns lite fel att slänga det på killarna. Antagligen är man väl likadan själv om man vill ha en sådan tjej. Jag ser inget attraherande med en mesig brud som inte har någon självdisciplin eller självinsikt. Men att slänga det på ett generellt tankesätt hos killar är faktiskt lite inkorrekt.

2012-09-18 @ 16:52:12
Postat av: M

Tro mig, vissa tycker om starka självständiga brudar. Det kommer ändå alltid vara skillnad på män och kvinnor och båda har sina styrkor. Starkt är sexigt :)

2012-09-20 @ 22:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0