"Tuesdays gone....."

Ganska en vecka idag som arbetslös. Det suger. Suger vekrligen getpung. Under mina 26 år så har jag varit arbetslös några ggr, men bara ngn vecka där och ngn vecka där.Jag har alltid HATAT det. Det är helt värdelöst att gå hemma, alla andra jobbar eller pluggar... Tjena hej, och så jag som egentligen inte klarar av att vara själv någon längre tid blir TVUNGEN att vara själv. Det finns lixom inga andra alternativ. Kom hem precis från fugan, hon skulle iväg och handla,ta Lova till tandläkaren och hämta en tv möbel hos en vän till henne. Så nu sitter jag här. Framför tv;n. Ensam och fylld av tristess.

Skura golv & damma tänker jag börja med att sysselsätta mig med.Skit kul.NOT. Fast sen, vem fan har sagt att livet jämt är roligt? Haha!

Fan var på gymmet igår, det var nice som fan! Ska dit senare, ta ett hårt pass & ett massage pass! Har sökt alla jobb som jag har kompetens för både i Norge och i Sverige...Nu är det bara att vänta och se.. Hjälpte Angie idag med hennes CV/Personliga brev, blev jävla bra tyckte jag! Nu ska hon bara få tummen ur och söka massa jobb med...

Sick shit happens. Har en vänfärfrågan på FB, en Jonny jag trodde var en Jonny här fra stan. Jag god känner och ganska omgående börjar denna Jonny skicka meddelande. Konversationen som följde....;

hei Ewa

JAG;Hey Dude! Vem är du?=)

En fyr fra halden møtte deg i strømstad for lenge siden
Du er utrolig vakker å søt jente ble helt forelska i deg

JAG;Oh! Det här var ju spännande=) Hehe, tack så mycket, vad snäll du är! Hrmm... Var träffades vi?

ååå det husker ikke akurat var full fikk en lapp av deg som jeg fant i lomma mi
sitter her å ser på bildene av deg som du har på face faen du er så herlig mmm

Träffades vi på crusingen mån tro? Bor du i Halden?
Jahaja,... antingen så tyckte jag du var jävligt snygg eller så var jag bara förbannat full, brukar inte vanligtvis ge ut mitt namn bara så där:P

ja jeg bor i halden har chevy belair 1955 mod er en del på treff ja
Du driver med i dag da?
okey vi snakkes stikker å tar meg en ronk smile
chao

JAG;Hahaha! Okej! Runka på du:P Men du, har vi legat lr?

mmm ja ronker med min stive kukk

JAG;har vi pulat?

tror ikke men vil du?:)
deilig åååå

JAG;skicka kort kanske fösrt så jag vet hur du ser ut?!..
gillar jag det jag ser så kan det jo bli aktuellt

mmm har bilde ppå veggen
er din fitte våt?
cam?
faen så deilig du er
sitter her med min stive kukk drar fram å tilbake
kåt?

12:39
lyst på min kukk?

HAhaha, det finns fan folk för allt! Och det märkliga är att jag har ALLTID dragit till miig såna här människor.. Varför kan man ju undra?
Ge mig en jävlligt bra anledning att knulla en snubbe som jag inte ens vet hur han ser ut...?!

Whatever, dagens garv i vart fall.

Vi talas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0