"Sleepy hollow"

Min blogg. Mina tankar, mina känslor, mina åsikter, mitt liv. Du kan jämföra det med en dagbok, skillnaden är att denna är offentlig. Denna blogg är jävligt öppenhjärtlig & genuint ärlig. Allt jag skriver på denna sida är pure fucking True. Inga krusiduller, utan här har ni mig naken, jag delar med mig av allt. För att jag vill. För att jag har behov av att göra det. Attentionwhore, sure! Alltid varit, kommer alltid vara. Jag älskar uppmärksamhet, jag älskar att stå i centrum, jag älskar att beröra, jag älskar att uppröra, jag älskar att folk tycker mitt liv är intressant & vill läsa min blogg. Vill tacka alla som läser den & det gör mig varm i hjärtat av att den på många plan berör människor! Sleep tight folkens! I Will damn sure do it!


Kommentarer
Postat av: AL

Bästa bloggen!:)

2012-09-28 @ 06:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0