"Sick.."

Ännu en arbetslös dag i Sörensens liv. Började dagen med att vandra till Sesammottagningen och avverkade ett gäng tester. Tog Cellprov för livmoderhalscancer, Tog alla könsjukdomstester det går att göra & vi diskuterade preventivmedel. Tog inte ut p-staven idag då jag glömt att hämta ut den nya på Apoteket, så vi fick boka in en ny tid. Men i mellertid så funkar ju den nuvarande ett tag till...

Satte igång att tvätta och diska när jag kom hem och nu sitter jag och smörjer in skinnpajen i fett. Sen jag köpte den för typ 6 år sen, så har jag inte smörjt in den en enda gång, så jag kände att det var dax!=) Ett jävla jobb och ett jävla kladd:P

Har sökt massa jobb denna vecka, så jag känner att jag varit produktiv, nu är det bara att vänta och se! Sökt jobb både i Sverige & i Norge... Vet ju inte riktigt än vad jag vill med mitt liv just nu, men jag vill ha in stålar på kontot! Svårt när man levt med mycket pengar att inse att man har sina begränsningar, har fortfarande inte fått sjukpenningen, FK håller på att försvårar utbetalningen allt dom kan och det gör mig galen! Skitsamma det löser sig på något sätt.... Pengar är livets minsta bekymmer egentligen. Dock Tyvärr något vi måste ha=/

Trött som fan oxå, kunde inte sova inatt så jag låg och stirra upp i taket i några timmar och sen upp tidigt... Ska nog lägga mig under täcket & dra igång True Blood S05 som jag helt missat av. Trodde den säsongen skulle börja gå i höst, men så insåg jag häromveckan att säsong fem redan gått färdigt och att det bara var att ladda ner=) Så jävla tjatigt har inte kunnat varit på gymmet sen vi kom hem från Grekland, först var det tån och när den börja reda sig så åker jag på en förkylning=(

Så nu blir det te och några avsnitt True Blood!

Ha de!

Kommentarer
Postat av: AL

Tja fröken S. Svåraste människan att få tag på :P

2012-09-15 @ 10:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0