"Saturday Marathon...."

Fuck. Kom precis innanför dörren efter en timmes intervallträning! Svetten forsar. Helt fantastiskt skönt är det=) Insåg innan ikväll att träningen har fan börjat ge resultat, känner mig inte lika "svampig" i kroppen längre, utan mer fast och byxor och tröjor börjar bli stora! Är så glad att jag klarar av att fokusera på träningen så hårt som jag gör! Jag har mål med det och för första gången i mitt liv känner jag att jag kommer klara av att uppnå mitt mål!! Jag har nog ALDRIG varit ute och sprungit en lördag kväll innan i hela mitt liv:P



Snart kommer Mela & vi har lite alternativ för kvällen, får se vad det blir! Rock On Dudes & ha en fin lördagskväll!


Kommentarer
Postat av: AL

YES! Värsta jävla warrior babe!!!

2012-10-01 @ 14:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0