"Rock N Roll Autumn"

Gäääsp. Trött som fan. Ringt massa samtal, tränat och vart hos läkaren. Diskat. (Som jag för övrigt gör varenda jävla dag nu för tiden;) Solat solarium Fått jobb=)

Manpoer-Sofus ringde i morse odh erbjöd mig jobb för ett par veckor framöver, och det tackade jag ju självklart ja till! Skönt att ha något att göra om dagarna under tiden jag väntar på svar från de andra jobb jag sökt som jag hoppas och tror stenhårt på!

Blev jävligt upprymd i natt när jag inser att Cradle Of Filth kommer till Göteborg i November!Med Rotting Christ och God send! Kommer bli en fullspäckad höst med mycket konserter!. Som det ser ut nu så blir det Dying Fetus & Barbados i September,Steel Panther & Metal Legacy i Oktober,COF i November,Kreator/Morbid Angel i December! Just loving it!

Ska ta mig in i duschen nu tror jag allt minsann... Sen ska jag göra några sista grejer innan jag kan slappna av helt denna afton!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0