"Restless soul..."

Sömnlös natt... Kan inte komma till ro... Tankarna sprutar. Glömmer bort att ta Ritalinet på eftermiddagen & då blir det så här...

Jag har haft en ok dag, bortsett från händelserna innan idag & en jävla dust med grann kärringen! Jag var arg så jag skakade & gjorde jävligt klart för henne att det fan får vara bra med all skit hon utsätter mig för! Jävla suput kärring!

På eftan kom Nödtveit & vi lirade några timmar & lagade mat, broocooli mos med oliver & fetaost med falukorv! Gott som fan:) sen har ju frugan fått in mig & ett helt stab till på en musik app som heter Songpop, svin bra musikspel, det nya beroendet i mitt liv:P

Tror Karl inte tyckte jag var världens bästa film Mate ikväll, satte gång Dark Shadows & sen var jag inne i smsandets värld med Jocke. När vi smsar flyger timmarna iväg & det känns jävligt bra. Han verkar vara en kille med båda fötterna på jorden, sunt tänkande, vuxen, intressant att lyssna på... Duktig musiker & ser bra ut:) Alltid ett plus;) Vi tar dagarna som dom kommer, men det känns lovande, men jag tänker inte springa in i ett nytt förhållande utan att tänka till ett par gånger extra..& händer det så händer det right?:)Slår det gnistor när vi ses så tänker jag njuta av varenda jävla sekund. Jag vill att våran relation börjar med öppna kort & jag skulle aldrig i min värld låta J bli ett substitut för A. A är död & nedgräven Six feet Under, men fortsatt så har hans handlingar trasat mig sönder & samman. Ingenting som läker på 1 vecka,1 mån eller 1 år. Mitt inre måste byggas upp sakta men säkert.. Jag mår verkligen illa när jag tänker på vad jag blivit utsatt för... Jävla fitta.Really.

Nattsudderier, nice med IPhone , Songpop, blogg & Spotify, det kommer man fan långt med;)

Ska försöka mig på gymmet i morgon, får se vilka maskiner jag kan nyttja på konditionssidan... Tror knappt jag får in foten i träningskon:/ We'll see tomorrow! Hadebehövt ett rejält pass känner jag!

Får gå upp & ta insomn tab, blir fan inte tröttare...
Sleep tight...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0