"Restless night again"

Kan inte sova. Är så trött på att inte vara trött när man ska sova. Jag saknar verkligen jobb. Vardagen blir så jävla mer rutinmässig, visserligen drop dead boring, men en jävla trygghet & det ger mig sinnesro. Hoppas innerligt på svar från de jobb jag sökt!

Haft en lugn kväll hemma, ensam fram till jag fick spontan besök av Bettan:) Kollade på Snowhite and the huntsmen, käkade glass & drack kaffe. Grym film. Älskar Kristen Stewart! Helt klart 9/10, kunde fått 10/10 OM slutet turned out a little bit different!

Tung dag i morgon, massa skit som ska göras & fixas. Bara görat & på med ett leende! Bördan kommer lätta massivt efter allt är fixat.

Jaja... Har inte så mycket funderingar denna natt... Mest nollställd & tom. Stressar lite för morgon dagen. Thats about it.

Sleep tight dudes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0