"Old cars and Rock n' Roll"

Ramlade precis innanför dörren, haft myskväll hos Frugan med flams, trams,övertrötthet & Tarantino film. Sov genom 75% av filmen, men det jag såg var i riktig rå Tarantino anda! Har krupit ner under täcket & ligger & natt suddar..

Kommer troligtvis få sovsällskap inatt, kommer en polare som är på krogen just nu. Skönt. Som ni vet hatar jag sova själv. Mysigt att vakna upp med någon vid sin sida!

Fan, bara två veckor till Dying Fetus! Taggad till tusen! Roadtrip ner till Göteborg & headbanga satan med Fru!! Det är kärlek det:) Hade tänkt åka till Motala den helgen, hälsa på J, B & T, och dra på Raubtier som lirar, men jag känner att det var lika bra att jag skulle iväg på annat håll. I.N.T.E redo att se kärleksparet än, skulle inte kunna stå för mina handlingar. Risken för blodutgjutelse är ganska jävla överhängande... Jag har kommit över stadiet av ledsamhet & förtvivlan, nu är det bara genuint hat & ilska som genomsyrar mig. Kommer på mig själv tänka på situationen ibland, och jag ser genast svart. Lägger väldigt lite tid & energi på Han/Det, men när jag väl gör det så flammar elden & hatet upp inom mig, finns inga ord! Såååå Dying Fetus it is!

I morgon ska vi iväg på Bilträff i bygden, gamla veteranare & gammal rock n roll med grillning & häng! Riktigt trevligt initiativ av Linn som styrt upp den här träffen! ska vara chaufför & köra Tk:s fin fina pärla!

Till något annat....
Just nu sitter jag på ganska känslig information om en person. En person som betyder jävligt mycket för en annan person som jag en gång brydde mig jävligt mycket om. Jag är jävligt kluven hurvida jag på något sätt ska säga något eller bara skita i hela grejen då jag inte längre har några förpliktelser till personen i fråga... Livet ställer dig framför många dilemman, Huh! Tror helt ärligt jag skiter i att säga något då sanningen troligt kommer fram i slutändan.. Men vem vet, då kanske det är för sent & personen i fråga är död.

Hatar att inte kunna sova, natten är tiden för grubblerier & tankar. Inte för att jag får så mycket svar... Haha! Ekar tomt här i sovrummet, bortsett från katternas lek & stoj...

Time to let Darkness Embrace Me.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0