"The lying mistress...?!"

Vissa saker gör mig förbannad.Riktigt jävla förbannad.

Just här & nu SKITER jag totalt i eran jävla familj, skiter totalt hurvida ni kommer kunna gå vidare med erat ärliga/genuina förhållande, Jag skiter HÖGAKTNINGSFULLT i vad du tycker om mig.

MEN.
En sak är jävligt säker,
Lämna mig för helvete ifred annars kommer jag ta vid rättsliga åtgärder, för den här skiten tänker jag inte ta. Ett sms till, eller att någon av er står utanför mitt jobb, eller ett enda jävla samtal till mig någonsin igen så kommer jag anmäla er!

Du har byggt upp saker i ditt huvud som inte någonsin existerat, du är besatt av mig och mitt liv, du har blivit itutad massa lögner och mitt i allt det här så blir jag den ljugande SK älskarinnan?

Några saker ska du ha jävligt klart för dig, VI knullade aldrig, men vi ville båda ha varandra något oerhört, under en längre period. Jag har ALDRIG påstått att VI knullade.Sen undrar jag en sak som din älskade ärliga kille sagt till mig... Frågar du någon om du vill flytta ihop om du inte har några känslor för den personen? Frågar man det till någon som du bara vill knulla med?

& just det, hur var det nu? det var Han som avbröt det som var på väg att bli ett knull? Han tackade vänligt men bestämt nej? Ikke sant? Just for the record, det var JAG som backade ur. JAG fick ångest. I det ögonblicket så förstod jag att jag älskade Anton. Det var där JAG backade ur.Ville inte något mer. Insåg att jag INTE var kär i din kille.

I mitt tidigare inlägg så skrev jag om val och hur man önskar man kunde handlat annorlunda i livet. Jag ville vara tillsammans med A, jag ville INTE vara tillsammans med ditt. MEN. Jag saknade att ha han som vän. Lägg NOGA märke till SAKNADE.

Fick ditt sms NU, för en timme sen. Ingen aning varför det inte kom den 28/9,då du skickade det. Jag är less. Jävligt less på ditt beteende, dina personangrepp, dina vidriga uttalanden om mig! Du får tycka och tro vad fan du vill, men jag säger det här EN SISTA JÄVLA GÅNG;" Lämna mig ifred.

Jag gjorde ett fatalt misstag den dagen då jag kysste din kille, jag gjorde MÅNGA fatala misstag under den perioden, där jag själv förlorade den människa jag någonsin älskat på riktigt. Du har inte förlorat ett skit. Hade jag kunnat vridit tillbaka klockan så hade jag gjort det, för länge sen.

MEN.

Det går inte att gråta över spilld mjölk. Jag har lärt mig något av det här. Jag kommer ALDRIG vara otrogen igen & jag kommer ALDRIG förlåta mig själv för att jag satte min lycka och glädje på spel & förlorade A på kuppen. En sexuell attraktion är just en sexuell attraktion, det har INGENTING med kärlek att göra.

Det finns med all säkerhet så mycket mer du inte vet om, men helt seriöst, jag skiter i vad du vet eller rättare sagt vad du väljer att tro på för du är inte värd ett piss i mina ögon.

Jag vet exakt hur det här går till, jag har det så färskt i minnet. Din kille går och är otrogen, han berättar en viss del, gärna så lite detaljer som möjligt och så lite om själva händelsen i säg för att rädda sitt eget skinn. Du blir arg, du blir ledsen. Lite på killen, men efter han gråtit några krokodiltårar och några få ord att han inte klarar av att förlora dig och att han älskar dig mer än något annat, & så förlåter du honom. Du blir vansinne på bruden. Ser svart. Killen i sig snackar så jävla mycket skit om den andra bruden och får dig att tro & svälja vartenda ord han säger. Samtidigt så är sanningen en helt annan.

Att vi brudar i första hand blir svinförbannade på den andra bruden är sånt vanligt fenomen, jag har vart utsatt för otrohet flera ggr i mitt liv & varenda jävla förbannade gång så är det bruden som fått skiten. Det är våran försvarsmekanism. Gör så att vi överlever sveket och kan gå vidare med den vi älskar.

Jag hatar fortfarande den äckliga jävla horan som A var otrogen (& TILLSAMMANS MED IDAG!!) & jag vill inte se den jävlen någonsin, för då kommer jag att explodera & det kommer bli macabre. Slakt. Blod. Jag HATAR henne över allt, hon tog det som någonsin betytt något för mig! Jag kommer ALDRIG förlåta den fula jävla fittan över vad hon utsatte mig för!Fuck her!

Istället för att lägga ner så mycket tid och energi på att skriva sms långa som Koranen till mig, om hur vidig lögnare jag är, hur patetisk jag är, hur du förstår varför Anton lämnade mig, HATA mig istället och glöm mig. Gräv ner mig six feet under, förträng att jag någonsin funnits! Som jag skrev till dig. Jag har förstört tillräckligt & jag vill inte vara samtalsämnet vid erat jävla matbord, jag vill att du ska radera mig från ditt hjärnkontor. Åter igen jag är jävligt ledsen över vad jag utsatte din familj för, men du vet it takes TWO to tango...

Jag varnar dig, ett sms till, ett enda missat samtal från någon av er eller att du/ni står utanför mitt jobb en dag kommer utlösa krig. Jag har mitt liv att ta hand om, min vardag att värna om, mina vänner & familj att älska, jag behöver inte eran skit. Lappa ihop det som går att lappa ihop. U seems to need all the help in the world..

Jag är arg. Riktigt arg.




Kommentarer
Postat av: AL

Shit.. Vad händer?

2012-10-03 @ 15:18:03
Postat av: K

Förstår jag med varför A lämnade dig.. A tycker antagligen inte att hon är en äcklig hora eftersom dom letar lägenhet och väntar barn.
Men, förstår honom som sagt!
Bra blogg för övrigt ;)

2012-10-17 @ 20:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0