"Whore VS Manswhore..."

En sak jag undrat i många år är det faktum att om en brud har ett aktivt sexliv och gärna pratar om det så blir hon kallad för nervärderande ting såsom hora, slampa, billig etc. Samtidigt om en kille gör det, så får han respekt och höjs till skyarna av polarna. Varför?

Knulla som knulla, vad spelar det för roll om du är kille är tjej? ALLA behöver ligga. ALLA har instinkter. ALLA har behovet att bli tillfredsställda.

Jag har alltid haft ett aktivt sexliv & blivit kallad det ena och det andra, folk snackar bakom ryggen och förstår inte i hela sin värld hur jag kan knulla runt på det sättet jag gör/gjort. Jag har ALLTID skitit i det, just bara för den enkla anledningen att varenda gång jag hör någon snacka om mig så vet jag att avundsjukan står och knackar dom på ryggen & att dom snackar för att jag har ett mer intressant & rockigare liv än dom=) Jag har alltid stått för att jag älskar sex, jag har alltid varit högljud om det. Lite mer som en man i käften, lika grov. Det är jag & Martina. Haha!

Sex är till för att njutas av.Gärna så ofta och så mycket som möjligt.

Inget konstigt alls! (Glöm inte kondomen bara:P)

Yeah, lite tankar & konstaterande från en nyvaken brud som håller på att dammsuga/diska & väntar på att Mr Maltzeff ska komma & lira gura med mig=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0