"Tuesdays Gone....."

Puh. Vart på gymmet och tränat ett boxningspass på en timme & ett Yoga pass på en timme! Satt som handen i handsken! Karin hängde med och det var gott, var så länge sen jag hängde med henne, så vi förenade nytta med nöje! I morgon blir det Indoor Walking pass!

Vart på jobbet idag & det var lika kul & intressant som alla andra dagar på Unger AS. Skit bra kollegor och bra fysiskt arbete! Me like! Grejen är ju att jag är inhyrd via Manpower Fredrikstad & behovet av mig på Unger behövs egentligen inte så mycket som jag hittills fått och får jobba, MEN chefen är så jävla nöjd med mig så han frågar runt om folk vill ha ferie för att jag ska kunna få jobba! Helt fantastiskt=) Varje dag får man höra någonting positivt och det gör verkligen att jag växer som person, uppskattar det som fan! Sen att chefen kommer med olika nybakta kakor till fredagsfikat, det är ju inte heller illa pinkat:D

Tisdag kväll & klockan tickar på... Måste in i duschen, ska egentligen färga håret... jag borde... Typ 1 ½ månad sen sen sist... Borde gå ner och öppna brevlådan.. Gahh ALLTID en pärs. ALLTID ångestladdat. Har alltid varit det. Vissa perioder värre än andra. Även när jag har haft gott om stålar så är det jobbigt. Någonting jag måste jobba med. Så jävla mycket stålar man betalar i onödan till Inkasso bolag och sån skit. BÖTER. Helvetets jävlar vilka nitiska parkeringsvakter vi har i Strömstad. BORDE utrotas.

Yeah yeah... What ever never mind. I morgon ska jag hem till Mr O och kosa. Ska bli mysigt. Var massa dagar sen vi sågs, och någonstans så saknar jag honom. Han gör mig glad. Tycker om hans närhet och jag tycker om hans kyssar. Det var som en polare frågade häromdagen; Va fan är det något på G mellan er lr? Jag svarade; Njae, allstå vi gillar båda att hänga och vi gillar båda att knulla. So, Win WIn Situation, right? Sen kan man ju faktiskt sakna utan att vara känslomässigt involverad, eller?

Va fan, nu ska jag ta tag i mina måsten!
& sen.
SOVA BIG TIME.

Rock on dudes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0