"Hard working day"

Slitet röven av mig på jobbet idag, insett att ju mer jag ökar tempot desto mer kcal förlorar jag=) Win win situation;) Yeah. Suttit och spelat gitarr och käkat god mat, ugnsbakad kyckligfilé med pest/oliver/soltorkade tomater med bearnaise & brocooli/rotfrukter. Sitter och taggar till inför gymmet nu, ska på mitt livs första X-fit pass... Hört att det är stenhård träning så vi får se hur mycket Sörensen orkar! Haha!

Trött i skallen, orkar egentligen inte skriva något alls.. Vet inte vad fan jag ska skriva om?! Skit slapp eftermiddag, servat bilen med olja, spolarvätska, luft och sån skit.. Åkte hem, sen har jag suttit med gitarren typ.. Haha drop dead boring day right?

I morgon är det fan fredag=) Oplanerad helg, så vi får se vad som skjer;)

Nej fan, drar till gymmet!
Rock On!

Kommentarer
Postat av: AL

Oplanerad helg? Fyll den med nåt kul!!:)

2012-10-05 @ 07:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0