"Facebook block.."

Så har det här hänt igen. Tror ni att jag är less på skiten? Denna gång har "någon" anmält en av mina solariebilder, som legat uppe några veckor. Först NU har den bilden anmälts. Man ser knappt inget, liten del av röven och klypan mellan rattarna... Jag VET till 99,99% vem det är, för det är så jävla självskrivet! Jag vet att DU läser min blogg och jag vill bara meddela dig att en dag kommer jag stå bakom din rygg och knacka dig lite lätt på axeln. Du kommer garanterat få veta att du lever. Det handlar om så mycket mer om att du anmäler mina bilder och det är du så väl medveten om, din jävla fitta! Denna gång varar blocken i 7 dagar, nästa gång kan mitt konto med stor risk blockeras för all evighet! Jag är jävligt nyfiken på hur dom i Facebook staben kontrollerar alla bilder som anmäls?! Tror dom inte går igenom alls, utan bara ratas om bilderna blir anmäld som "olämpliga"... Vad fan vet jag, men denna händelse pissade lite till på min annars helt okej dag.

Helt okej om man bortser från detta jävla badrum. Denna jävla badrumsrenovering går fan till historien som ett särskilt i sitt slag... Ringde till Nordsjö och snackade med en snubbe där ang alternativ för att täcka badrumsmattan... Antingen målar jag över skiten med valfri färg, eller så köper jag en plastfilm som är självhäftande och sätter över den nuvarande fruktansvärda matta! Inte så jävla hållbart trodde killen, men WTF ska jag göra? Ska endock ha mattor som minskar slitaget....

Boostar mitt humör med jävligt hög Slipknot just nu och ska göra mig redo för gymmet! Nu jävlar ska fettet brännas!

Kommentarer
Postat av: Becca

Är det den där jävla HORAN L•••?

Svar: Nope, u know who it is! Fucking piece of shit whore Of M*****!
Darkness

2012-10-24 @ 19:51:40
Postat av: AL

Avsluta relationen med människan på facebook och ge endast tillstånd till de som är dina vänner.

Eller gör som jag och fimpa hela skiten. Kom igen. Var lite rebell!!;)

2012-10-24 @ 23:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0