"Thunder and lightning.."

Fan. Alla familjer har mörka hemligheter. Övertygad. RIktigt smutsiga sådana med. Fick veta en igår. Vidrigt är vad det är. Äckligt. Spyframkallande.

Kanske ska vara tacksam över att jag aldrig haft någon direkt familj. Har min mamma & det är jag jävligt tacksam för. Mitt hjärta.Mitt ljus.

Jag har mörkat många hemligheter i många år, mörkat av många skäl. Kanske framförallt för att jag skäms. Jag berättade för min mor för inte länge sen, mycket kom som en chock för henne. Hon visste inte ett skit.

Som ni alla vet så har jag ingen kontakt med min far. Finns många reasons till det. När jag var yngre så kommer jag ihåg hur gärna jag önskade mig en pappa som var en riktig pappa. En pappa som inte söp jämt. En pappa som inte var så jävla snål, så det stack i hans ögon när man ville ha en chipspåse till fredagsmyset, en pappa som tog mig ut och fiskade, gjorde far/dotter prylar, en pappa som sa att han älskade mig, en pappa som inte slog mig, en pappa som inte utsatte mig för helt vidriga handlingar, som inte slog mamma.....

Fan vad jag önskade mig det.
Det var förrut.

Nu vet jag att verkligheten ser annorlunda ut. Det är inte många pappor som är bra. Med facit i hand. Tyvärr.

Jag har förlikat mig med insikten om att min far är död för mig, rent känslomässigt och bildligt talat, men tyvärr lever han och frodas någonstans i detta avlånga land. Den dagen han dör. Då ska jag fira.Fira med att bränna alla hans arvpengar på droger,alkohol, supa/knull resa till Karibien. Jag ska göra allt det han förutspådde jag skulle bli. En junkie, alkholist, född förlorare. Det kommer bli en jävla fest mina vänner & ni är alla hjärtligt välkomna att delta & jag kommer bara le. Det kommer bli den bästa dagen i hela mitt liv.

Jag HATAR honom.

Well well, life goes on.

Även i dom finaste jävla familjer finns så mörka hemligheter. Hemligheter man knappt tror är sant. Fan galet.

Jahaja... Nog med deep shit.. Sitter hemma, fryser som fan, då fitthyresvärdarna har stängt av värmen för att dom ska slippa betala. Fucking idiots. Är inne på runda två igen nu. Vräkning åter igen aktuellt. Love it. Not. Trött.Less. Förbannad. Ledsen. Nu är det krig och jag kommer vinna! Börjat leta efter annat, orkar inte ha det så här, jag måste få leva. Jag måste få spela gitarr.Jag måste få sjunga. Jag måste få knulla. Jag måste få skratta. Jag måste få gå i min egen lägenhet. Jag måste få kunna lyssna på musik.UTAN att jag får massa klagomål. Yeah. MEN. Jag ska vinna den kommande rättsaken och sen ska jag ge dom och deras jävla bostadsbolag fingret och flytta. Pallar inte det här ngt mer. Sen om jag blir kvar i Std, det vet jag inte. Oerhört svårt med lya häromkring...Tiden får utvisa....

Ska ta mig en dusch, tända lite ljus, sätta på mig femtioelva lager kläder & bara vara.

Peace Out Suckers.


Kommentarer
Postat av: Kukmannen

Fira je me när farsan strög me.

2012-11-07 @ 21:20:59
Postat av: micke

Hade en helt grym farsa som alltid fanns där och som gjorde allt för att vi skulle känna oss älskade....Finns inte en dag som går utan att jag saknar honom med hela mitt hjärta....Tror och hoppas att min farsa har format hur jag är som farsa till min egen unge

2012-11-09 @ 19:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0