"Pure Fucking Metal"

Dagen har flutit på fint. Bortsett från bråk med mor. Gick hyfsat bra på träningen, 15 min uppvärmning på en Crosstrainer & sen ett X-Fit pass. Att komma till gymmet är som att komma hem. Vi är som en enda stor familj, träning vs så jävla mkt kärlek & gemenskap! Ett jävla gött gäng är vi<3

Har inte ätit Concertan efter förr förra helgens händelse, känns inte bra. Tog min normala dos 4 dgr efter händelsen, men vart påtänd som en jävla kanin & hjärtat studsade iväg flera dgr efteråt... Så det är mycket tänkande & febril jakt efter svar i hjärnkontoret just nu. Kan vara bra i detta nuet, då jag måste göra stora beslut.

Fan skulle provspelat för Wrath i morgonkväll, men tydligen inställt IGEN:/ Vill så gärna lira bas i ett black metal band, många år sen sen sist... Sysslat med Sing/Song writer, cover projekt senaste åren. Vill bara stå & headbanga & känna trycket & takten i vartenda anslag & bara njuta. Guess Time Will tell.

Ixxi ligger & pockar på min uppmärksamhet, så jag ska ge henne lite kärlek & sen känner jag att John Fucking Blund står & knackar på runt hörnet...

Sweet Nightmares Dudes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0