"Districted Area"

Onsdagkväll. Piss dag. T.o.m träningen gick käpp rätt åt helvete. Ingen ork. Ingen lust. Är egentligen inte på så dåligt humör, mest matt & likgiltig.

Kom nyss hem från gymmet & drog i mig massa mat, stekta majskolvar, bacon, ägg, gurka, bea, fetaost, Mangoraja... Ångest Delux. Men jag var fan tvungen, höll på att svimma på gymmet, tror jag ätit för dåligt idag. Känt mig svullen som en jävla gris hela dagen och spänd... Mens, förkylning kanske. Eller all huvudbry över min ekonomi. Eller över Han med stort H som jag försöker radera i mina tankar & i mitt hjärta.

Du blir inte kär i en upptagen kille. Det är fan inte ok. Du ska inte heller tro på att han kommer lämna sin resp. För dig, även om deras relation är kass. Du kommer alltid vara "den andra bruden", den som duger till att knulla, duger till att lätta sitt hjärta för när det är tungt. Jag kanske är jävligt cynisk, men jag har varit med förr. Du ska inte heller svälja allt han säger med hull & hår & vägra sluta hoppas för att det "känns så rätt & Han är den jag väntat på" ," Han kommer lämna henne, en dag, & då kommer det bli ni"...Du är bara ett jävla tidsfördriv. Passar ypperligt att höra av sig när man är på arbetsresa & "rensa tankarna lite..."Fy fan vad jag är trött.

Trött på situationen.

Har idéer. Tankar. Funderar på att sälja allt jag äger & har, reda upp min ekonomi & dra. Dra i väg. Dra till Norge, slita häcken av mig i några månader & sen dra till Thailand & backpacka eller till U.S.A. Jag fyller fan 27 år om mindre än 2 fucking månader & vad fan har jag åstad kommit i mitt liv?! Massa jävla oreda. Har inte blivit Rockstjärna än, har ingen man/sambo/barn, har inte vart & rest i världen så mycket som jag velat, har inte någon direkt utbildning. Däremot har jag en jävla röst som jag inte gör ngt med, är en jävel på att knulla & som jag inte heller kommit ngn vart med, supit & knarkat en sju helvetiskt massa, vart ut & in på Psyk sen tidiga tonåren, sårat massa "vänner" & även förlorat flertalet, gjort så jävla mycket dumma grejer. Listan kan göras myyyycket längre.

Känner att det är dax att vända trenden. Göra om. Göra rätt.

FTW.


Kommentarer
Postat av: AL

Om du nu e en sån jävel på att knulla tycker jag du pallrar dig hit genast ;)

2012-11-22 @ 22:47:21
Postat av: Fredrik

Och jag som trodde du bara ville dejta mig ;)

2012-11-23 @ 15:26:18
URL: http://sandbergfredrik.se
Postat av: G

Vart har du köpt de där trosorna du har på spegelbilden? De är ju så sjukt snygga! Eller så är det din rumpa som gör dem ;)
G

Svar: Bikini från Gina Tricot -08_D Puss påre!
Darkness

2012-11-27 @ 18:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0