"Why can´t the pain just go away...."

Känner att det inte är en bra dag idag. Ångesten gör sig ständigt påmind & jag känner mig bara jävligt platt med marken. Springer upp och ner mellan lägenheten och tvättstugan,inte tvättat på vet fan när.... Hur jävla mycket tvätt som helst. Jag blir hela tiden påmind om Anton, tvättar en del av hans grejer... Det gör ont. Om saker & ting hade kunnat varit annorlunda. Jag önskar av hela mitt hjärta att vi hade kunnat haft det bra. Inga lögner, inga svek. Som sagt ingen bra dag idag. Tårarna vill hela tiden tränga ur mina ögon. Men jag tillåter dom inte. Jag vill inte något mera. Jag har gråtit färdigt. Jävla helvetes jävla piss skit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0