Treatment for my soul...

Länge sen man skrev nu, känner att det är återigen dax att börja blogga. Mer i ett terapeuft syfte. Skriva av mig mina tankar och känslor. Rensa mitt huvud och få ner det på papper.

Jag har insett i helgen vad det innebär att HA älskat. Jag ÄLSKADE Anton. Jag hade sex i natt med en annan som inte var A. Kändes otroligt skönt att äntligen kunna se på någon annan, tycka en annan människa är attraktiv. I slutet av sexet så kom mina tårar, men det var sånt jävla befriande! Frigörande på något sätt....Lixom det är fan slut på riktigt Ewa, och det kommer aldrig bli du & A igen & du MÅSTE gå vidare. Han är inte värd din tid och energi.

Sen har jag tänkt mycket i helgen efter en sms korrenspons med A i fredags. Han är en fruktansvärt osäker människa, som är duktig på att ljuga och manipulera. Han skrev att han hade gått vidare och att han slutat älskat mig. Tror han inte vet vad ordet älska innebär. Eller så är det helt enkelt hans sätt att gå vidare på och bearbeta det som hänt.Jag vill inte smutsa ner A;s namn i onödan, det har han själv gjort jävligt bra, men han har svikit mig, bedragit mig,ljugit mig gång på gång rakt i ansiktet.

På  avstånd när jag ser tillbaka på vårat förhållande så skulle jag satt stopp redan efter han satt kuken i horan första gången, så mycket saker som hade kunnat besparats. 3 jävla veckor in i vårat förhållande går han och sätter på Motalas största våp. Han har ljugit så mycket för mig att jag inte vet vad som var sant och på riktigt i vårat förhållande. Det finns garanterat saker som inte kommit fram & i dagens läge vill jag aldrig få reda på det heller. It´s in the past.


De senaste veckorna har allt bara varit ett mörkt töcken,kärlek gör så förbannat ont och jag har verkligen fått mig en tankeställare om hur jag vill leva mitt liv i helgen.Jag har blivit upplyst och invaggad i ett nytt livsmotto. Akona Matata- Inga bekymmer,inga besvär.Jag måste försöka leva efter det mottot, känner att jag behöver det.and what doesn´t kill u makes u stronger.

Over and out for now...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0