"Sleeping my day away..."

Trodde jag var redo för att sova i sängen, ensam för första gången på väldigt länge. Men det var jag inte. Tankarna gick på högvarv & tårarna kom. Tog täcket & kudden & gick ut och lag mig i soffan. Tog ångestdämpande medz och efter mkt om och men lyckades jag somna.

Fick mycket gjort igår,men mycket är fortfarande kvar. Håller på att tvätta & så ska jag diska, dammsuga & skura. Först ska jag ta och åka iväg & köpa frukost & sen ska jag sätta igång med skiten. Bara få det gjort.

Var på Psyk igår & gjorde det allra sista testet i Adhd utredningen, så nästa vecka kommer diagnosen bli ställd. Adhd lr inte?! För mig finns det ingen tvekan om saken & många med mig håller nog med om det. Denna utredning har tagit 9 månader & äntligen är det nästan över. Sjukt skönt. Fick även ändrad medicinering. Nya Anti depp som inte gör en så förbannat trött & insomningstabletter. Jag har lixom inte problem att sova, har jag väl somnat så sover jag, men det är själva insomningsprocessen som är tuff. Så jag hoppas dessa nya tabz är bättre och fungerar på mig.

Jag & Nödveit ska ta en spontantripp ner till Gbg idag, Köpa lite nya kläder, köpa lite nytt till lägenheten & springa in till Ed så han får kolla på mina Dermals. Den ena har halvt som halvt växt ut så vi får se vad Ed tycker vi ska göra åt det. Tänkte även byta ut till bling bling;)

Nu ska jag åka iväg till macken och köpa en kaffe och lite frukost medans tvätten tvättar sig själv.

Ha en fin dag guys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0